Budoucnost promění prostředí retailu víc, než jsme si kdy dokázali představit. Obchodníci se budou muset ještě víc zaměřit na digitalizaci v on-line i off-line prostředí a na napojení zákazníkových emocí na značku ve všech komunikačních kanálech. Taková je vize retailového obchodu pro nejbližší roky. Hlavní roli bude hrát práce s daty, schopnost jejich interpretace a umění nabídnout zákazníkovi jedinečný uživatelský zážitek na míru přizpůsobený jeho preferencím a potřebám. Jste připraveni? My víme jak na to!
Z kamenných obchodů se stanou showroomy a prodej bude probíhat v online podobě
Úspěšný maloobchodník bude muset předvídat potřeby zákazníků ještě dřív než nastanou
Díky přesunu do online prostředí dojde k masivnímu nárůstu konkurence
Schopnost personalizace bude klíčovým tahounem
Změní se postoj k fyzickému vlastnictví věcí
Potřeba -> chování -> data -> znalost --> úspěšný obchod
Jaký je Váš dojem z kontaktu s potenciálním dodavatelem, který už ve druhé větě říká "Já vím" a předestírá Vám své řešení? My jsme jiní. Zvyklí na začátku hodně naslouchat. Udělat vše proto, abychom detailně porozuměli Vašim potřebám. Potřebám vašich zákazníků. Zmapovali jejich chování. Následně na dostupných datech ověřili naše domněnky a postupně tak vznikla potřebná znalost. To jsou první kroky k tomu, abychom mohli vyrazit na cestu, která končí úspěšným prodejem Vašich produkt a služeb, podpořeným IT řešením. Pochopitelně, nestavíme na zelené louce a do vzájemné spolupráce přinášíme zkušenosti z podobných situací. A nejen to. Máme celou sadu nástrojů jak efektivně ověřit vhodnost různých forem řešení a vybrat tak nejlepší podobu dalších kroků. Jedním z přístupů, který využíváme rádi je Google design sprint, pomocí kterého dokážeme společně s Vámi vytvořit ověřovací prototyp řešení v průběhu jednoho týdne.
Uživatelský zážitek
Základem uživatelského zážitku (UX - user experience) jsou emoce. Usilujeme o pozitivní emoce, které dokáží přitáhnout pozornost zákazníka a prodat naše produkty nebo služby. O uživatelském zážitku toho víme v CCA Group opravdu hodně. Ať už díky práci se z principu složitými formuláři nebo díky analýze neskutečného množství dat. Dat o objektivním chování uživatelů v našich aplikacích nebo o subjektivním dojmu sbíraných prostřednictvím měření zákaznické spokojenosti. Dokážeme propojit nákupní proces, vhled do potřeb zákazníků, precizní datovou analýzu ve výsledek, který přináší ten správný typ zážitku.
To co běží na pozadí
Vyrostli jsme na tvorbě podnikových informačních systémů. Naše CRM a ERP používají desítky společností po více než 25 let. Máme nejen vlastní produkty a schopnost budovat další ve formě zakázkového vývoje, ale především rozumíme procesům na pozadí. Dokážeme převzít do správy většinu zakázkových i krabicových řešení a posunout jejich fungování ve Vaší společnosti vyšší úroveň. Součástí přidané hodnoty CCA Group je dlouhodobě i precizní schopnost datové i aplikační analýzy, která ochrání Vaše investice a nasměruje úsilí právě tam, kde je ho nejvíce třeba.
Konzultace a architektura
Důsledná analýza potřeb klientů a kvalitní návrh řešení, které bude sloužit i po letech. To z nás dělá víc než jen dobré programátory.
Jaký dopad na reputaci Vašeho podnikání by měla ztráta dat? Únik informací o klientech? Zablokování prodejních kanálů díky ransomware útoku? Konkrétní čísla z posledního období ukazují zdrcující efekt podcenění těchto hrozeb. A my Vám dokážeme pomoci. Ať už tím, že své vlastní aplikace navrhujeme i spravujeme s vysokými nároky na bezpečnost. Nebo tím, že dokážeme auditovat prakticky jakékoliv prostředí, navrhnout priority odstranění hrozeb a také pomoci v situaci, kdy si nemžete dovolit svůj vlastní bezpečnostní tým. Bezpečnost je pro nás důležitá i interně a tak nám nejsou cizí přísná NDA nebo bepečnostní prověrka Národního bezpečnostního úřadu na stupeň Důvěrné.