Novinky

Efektivnější práce městských strážníků v Praze se systémem od CCA Group a.s.

Reference

140.jpg
143.jpeg
138.jpg
141.jpg

Úvod

Cílem služeb dohledu a správy IT infrastruktury je zajistit maximální možnou stabilitu a dostupnost IT infrastruktury. Tohoto cíle je dosaženo především prostřednictvím monitorováním aktuálního stavu a včasným řešením možných rizik. Využitím služeb CCA Group a.s. zároveň dosáhnete optimalizace nákladů na správu IT infrastruktury, která je založena na sdílení vysoce kvalifikovaných odborníků a předcházení řešení nákladných problémů.


Charakteristika nabízených služeb

Předmětem nabízených služeb je monitorování aktuálního stavu, profylaxe (předpověď možných rizik s návrhem příslušných opatřeních) IT infrastruktury, diagnostika a řešení aktuálních problémů a poskytování souvisejících služeb (např. zálohování).

 Rozsah služeb je připraven na základě úvodní analýzy podle potřeb každého zákazníka.

 Dohled a správa IT infrastruktury je rozdělena do logických oblastí (fyzické servery, virtuální servery, operační systémy, síťová infrastruktura, JVM (java virtual machines), aplikační servery, aplikace).

Pro vlastní dohled IT infrastruktury je dlouhodobě využíván systém Nagios, který sleduje vybrané parametry logických oblastí systémů a prostřednictvím alertů upozorňuje na možná rizika. Jednotlivé aletry dle závažnosti jsou řešeny dle závažnosti oddělením zákaznické podpory.

Profylaxe systémů jsou prováděny dle zavedených metodik, využívají informace z monitoringu systémů. Výstupem každé profylaxe je dokument, který hodnotí aktuální stav dané oblasti a upozorňuje na rizika a doporučuje nápravná opatření.

Služby jsou nabízené nad celou řadou technologií, například:

  • OS (Microsoft Windows, Linux,...)
  • DB (Microsoft SQL, Oracle, ...
  • Aplikační servery (WebLogic, GlassFish, JBoss)


Způsob řízení nabízených služeb

Způsob řízení poskytovaných služeb je vychází z metodiky řízení poskytovaných služeb společnosti CCA Group a.s., jejíž součástí je jak projektové zavedení vlastní služby, tak řízení vlastního procesu poskytování služby včetně měření definovaných výkonnostních parametrů (SLA). 

Důležitou součástí řízení poskytovaných služeb je propracovaný systém zákaznické podpory, ověřený více jak 20 lety poskytování servisních služeb našim uživatelům. 

Zákaznická hlášení jsou přijímána pomocí webového helpdesku v režimu 24/7, případně prostřednictvím e-mailu či telefonicky v rozsahu stanoveném servisní smlouvou se zákazníkem.

O komunikaci s uživateli se stará tým více jak 10 vyškolených konzultantů oddělení zákaznické podpory CCA Group a.s. Ročně tento tým zpracuje více jak 25 tisíc hlášení od zhruba 300 zákazníků.


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace