Novinky

Efektivnější práce městských strážníků v Praze se systémem od CCA Group a.s.

Reference

140.jpg
143.jpeg
138.jpg
141.jpg

Workflow a řízení procesů

V každé firmě probíhá velké množství různých procesů, které se týkají nejrůznějších agend či dokumentů a jejichž účastníky jsou jednotliví pracovníci organizace. Tyto procesy je možné efektivně zpracovávat pomocí elektronických systémů, měřit a optimalizovat efektivitu v konkrétním prostředí. Naše řešení pokrývá zpracování různých typů dokumentů (faktury, smlouvy, ISO a další), optimalizaci i elektronizaci stávajících procesů.


Proč řídit procesy?

V řadě firem jsou v dnešní době procesy stále neřízené (a to i procesy, které jsou pro firmu existenčně důležité), jsou nedostatečně dokumentované, případně dokumentace neodpovídá skutečnosti. Některé procesy probíhají duplicitně, pro správné rozhodování v jiných procesech pak nejsou dostatečné informace a řada důležitých rozhodnutí může být učiněna chybně. Veškeré tyto skutečnosti představují pro každou firmu velké riziko, kterým je třeba předcházet. Zavedení automatizovaného zpracování procesů často vede také k výraznému snížení provozních nákladů a snížení zbytečné pracovní zátěže řady zaměstnanců.


Použité technologie

Naše řešení pro správu vnitropodnikových procesů budujeme s využitím ověřených technologií, které mají ty nejlepší reference u zákazníků po celém světě. Jde především o následující:

  • Nintex – jde o intuitivní a uživatelsky velmi přívětivé prostředí pro modelování nejrůznějších procesů. Je velmi úzce provázáno s platformou Microsoft SharePoint, což umožňuje velmi rychlý vývoj jednotlivých workflow i jejich nasazení.


Vlastnosti

  • Definice oběhu dokumentů a formulářů uvnitř organizace
  • Definice jednotlivých kroků workflow a zpracovatelů v daných krocích
  • Automatické spouštění workflow na základě různých kritérií
  • Automatické kroky a vazby na externí systémy
  • Notifikační mechanismy pro jednotlivé uživatele
  • Zobrazení kompletní historie průběhu workflow
  • Mechanismy online monitoringu běžících procesů
  • Mechanismy analýzy průběhu jednotlivých procesů - získání informací o době trvání jednotlivých kroků a další informace
  • Práce s elektronickými podpisy


Přednosti

  • Snížení nákladů na zpracování dokumentů jako jsou faktury, dodací listy, atd.
  • Zefektivnění, zrychlení a zpřehlednění procesů
  • Získání relevantních podkladů pro rozhodování ve správný čas
  • Zvýšení flexibility při změnách
  • Odstranění duplicitních činností v jednotlivých procesech
  • Zvýšení přehledu nad jednotlivými procesy
  • Kontrola odpovědnosti za provádění jednotlivých kroků workflow včetně eskalace problémů nadřízenému při nečinnosti
  • Zrychlení dohledávání dokumentů



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace