Novinky

Na přelomu května a června u nás studenti 2. a 3. ročníku VOŠ a SPŠE Plzeň a SOU elektrotechnické Plzeň absolvovali svoji povinnou praxi v rámci…
Od 1.6.2017 poskytujeme pro Český úřad zeměměřický a katastrální služby na podporu a rozvoj DMS systému. DMS systém je pro ČÚZK klíčovým informačním…
Máme radost, neboť jsme úspěšně rozšířili zakázku „Služby provozní podpory systému eREG pro ÚZIS“. Podařilo se nám zvítězit ve výběrovém řízení na…

Reference

140.jpg
143.jpeg
138.jpg
141.jpg

Evidence a správa smluv

Produktový list ke stažení zde

Řešení evidence a správy smluv se zaměřuje na kompletní smluvní proces od vytvoření návrhu smlouvy a jeho připomínkování, přes bezpečné a dlouhodobé uložení, až po přístup ke smlouvám pouze pro oprávněné osoby a notifikační mechanismy.

Proč elektronickou evidenci a správu smluv?

Každá firma dnes uzavírá mnoho typů smluv. Tyto smlouvy jsou často různého druhu, od mnoha dodavatelů a obsahují i citlivé informace. V případě velkého množství těchto smluv není jednoduché získat ucelený přehled o všech smlouvách, jejich dodatcích a termínech. Využitím elektronického systému sjednotíte úložiště všech smluv, výrazně vylepšíte vyhledávání ve smlouvách a v neposlední řadě budete pravidelně upozorňováni na konce platnosti smlouvy.

Popis řešení

Základem řešení je kvalitně zpracovaný mechanismus řízení přístupových práv a to zejména v těchto úrovních:

  • Přístup podle typu obsahu/typu dokumentu
  • Přístup podle zvolené hierarchie/organizační struktury
  • Přístup na daný dokument - vyjmenované osoby nebo skupiny oso

V případě potřeby je možné řešit bezpečnost práce s dokumenty jako je např. omezení kopírování, omezení možnosti tisku, přístup pouze na omezenou dobu a další.

Vlastnosti

  • Vytvoření návrhu smlouvy dle předem dané šablony
  • Workflow připomínkovacího a schvalovacího procesu smluv
  • Elektronizace (skenování) listinných smluv
  • Vytěžování dat pomocí OCR a jejich validace vůči provozním databázím
  • Bezpečné úložiště veškerých dokumentů
  • Možnost interního schvalování smluv
  • Detailní řízení přístupových práv
  • Jednoduché a rychlé vyhledávání smluv včetně fulltextového vyhledávání
  • Široké notifikační mechanismy – sledování platnosti smlouvy a další
  • Jednoduchá instalace a konfigurace řešení

Technologie

Při implementaci řešení pro evidenci a správu smluv probíhá v první fázi analýza a následně na základě konkrétních požadavků, rozsahu a podmínek u zákazníka navrhneme konkrétní technologie, které budou s ohledem na danou situaci nejvhodnější. Při návrhu pracujeme pouze s ověřenými produkty, které mají ty nejlepší reference (Microsoft SharePoint 2010, Oracle WebCenter, Nintex atd.).

Přednosti

  • Zajistíte používání aktuálně platných šablon pro nové smlouvy
  • Zrychlíte a zefektivníte připomínkovací proces ke smlouvám
  • Bezpečné uložení smluv, smlouvy se dostanou do rukou pouze oprávněným osobám
  • Zrychlíte dohledání smluv
  • Nezapomenete na žádné důležité termíny a vyhnete se tak případným sankcím
  • Sjednotíte práci se smlouvami
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace