Produktový list ke stažení zde
Řešení evidence a správy smluv se zaměřuje na kompletní smluvní proces od vytvoření návrhu smlouvy a jeho připomínkování, přes bezpečné a dlouhodobé uložení, až po přístup ke smlouvám pouze pro oprávněné osoby a notifikační mechanismy.
Každá firma dnes uzavírá mnoho typů smluv. Tyto smlouvy jsou často různého druhu, od mnoha dodavatelů a obsahují i citlivé informace. V případě velkého množství těchto smluv není jednoduché získat ucelený přehled o všech smlouvách, jejich dodatcích a termínech. Využitím elektronického systému sjednotíte úložiště všech smluv, výrazně vylepšíte vyhledávání ve smlouvách a v neposlední řadě budete pravidelně upozorňováni na konce platnosti smlouvy.
Základem řešení je kvalitně zpracovaný mechanismus řízení přístupových práv a to zejména v těchto úrovních:
V případě potřeby je možné řešit bezpečnost práce s dokumenty jako je např. omezení kopírování, omezení možnosti tisku, přístup pouze na omezenou dobu a další.
Při implementaci řešení pro evidenci a správu smluv probíhá v první fázi analýza a následně na základě konkrétních požadavků, rozsahu a podmínek u zákazníka navrhneme konkrétní technologie, které budou s ohledem na danou situaci nejvhodnější. Při návrhu pracujeme pouze s ověřenými produkty, které mají ty nejlepší reference (Microsoft SharePoint 2010, Oracle WebCenter, Nintex atd.).