Novinky

CCA Group otevřelo nový trainee program pro mladé a nadějné programátory, nejen z vysoké, ale i ze střední školy. 
Společnost CCA Group a.s. podepsala s Magistrátem HMP smlouvu na servis systému ISMP-POVS, který pro Městskou policii HMP vytvořila.
Automatické testování! Ojedinělý způsob testování, avšak mnohem efektivnější a rychlejší než ten manuální, který se u nás stal běžnou praxí! Přečtěte…

Reference

140.jpg
143.jpeg
138.jpg
141.jpg

Výsledky dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků

18.03.2016

Dovolte nám, podělit se s vámi o výsledky dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků, které jsme zrealizovali začátkem letošního roku. Obesláno bylo více jak 800 uživatelů aplikací vytvořených společností CCA Group a.s., přičemž zpětnou vazbu jsme obdrželi od 140 zákazníků.

V rámci průzkumu jsme se snažili zjistit názor respondentů na obecnou kvalitu aplikací dodávaných společností CCA Group, spokojenost s osobní (telefonickou) online komunikací s našimi konzultanty při řešení hlášení a také spokojenost s prezentací a vystupováním pracovníků CCA Group v rámci rozvoje systémů. V neposlední řadě nás zajímala spokojenost s kvalitou uživatelské dokumentace systémů.

V systému známkování na škále 1-5 (1 absolutní spokojenost, 5 nespokojenost) jsme v průměru všech kritérií získali známku 1,4, což je ještě o několik desetin lepší hodnocení, než v letech předchozích. Některá slovní hodnocení nás velice zahřála u srdce, a proto bychom se s nimi rádi s vámi podělili.

  • „Na CCA si cením zejména vstřícnosti a ochotě ke spolupráci."
  • „Oceňuji profesionalitu na úrovni projektového vedení i vývojového/analytického týmu, vstřícnost a ochotu při řešení klientských požadavků, znalosti a zapojení projektového vedení i do řešení hlubších, resp. techničtějších otázek."
  • „Doménou CCA je spolehlivost, dodržování domluvených termínů, vstřícný přístup při řešení problémů či návrhů na úpravy."
  • „Jsem spokojena. Pokaždé, když s někým z CCA hovořím, dokáže mi s problémem pomoci a to oceňuji."
  • „Vždy po nahlášení problému se v krátké době pracovnice firmy se mnou spojila, aby byl problém vyřešen."
  • „Konzultanti jsou vstřícní a řešenou problematiku podrobně vysvětlí dle konkrétní situace."
  • „Pracovníci CCA vybraní pro realizační týmy jsou osoby na svém místě. Díky za ně, protože systémům opravdu rozumí a vždy i přes naše krkolomná hlášení a dotazy nás pochopí a vědí o čem je řeč a dokáží si s naším problémem poradit."
  • „Oceňuji profesionálnost, přístup při hledání řešení, snahu problém řešit a ne odsunout,..."
  • „Na CCA si cením, když si udrží zaměstnance, kteří se orientují nejen v teorii, ale i praxi. Ti jsou nám nejprospěšnější, když potřebujeme vaši pomoc. Dokáží se rychle zorientovat a pomoci nám s vyřešením problému."
  • „Oceňuji linku hotline. Vždy dostanu velice rychle odpověď na problém. Vždy mají se mnou trpělivost a vše je mi vysvětleno podrobně a srozumitelně."

Všem respondentům děkujeme za čas, který věnovali vyplněním dotazníků. Kromě uvedených pochval jsme obdrželi i připomínky a návrhy na zlepšení, za které děkujeme také. Tým Zákaznické podpory CCA Group se bude intenzivě snažit, aby v příštím hodnotícím období byla zákaznická spokojenost 100%.


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace