Novinky

Zvítězili jsme ve veřejné zakázce, kterou vypsalo Ministerstvo spravedlnosti.
Již druhým rokem se naše kolegyně a kolegové účastní celorepublikové výzvy DO PRÁCE NA KOLE.
V březnu 2019 splnila CCA Group a.s úspěšně podmínky druhého dohledového auditu pro normy ISO 9001:15 Quality Management System, ISO/IEC 20000-1:11…

Reference

140.jpg
143.jpeg
138.jpg
141.jpg

Nový helpdesk - lepší služby pro naše zákazníky

14.01.2014

Na sklonku roku 2013 naše společnost spustila nový helpdesk pro své zákazníky. Jedná se o vylepšenou verzi nástroje pro interaktivní komunikaci se zákazníkem, která poskytuje kvalitní informovanost zákazníka o stavu zpracování jeho hlášení. Hlavním přínosem nového helpdesku je možnost komunikovat s řešiteli zákaznických hlášení pouze prostřednictvím webových stránek

Tento nový způsob komunikace umožňuje rychlý přístup k informacím; zákazník nemusí posílat e-maily ani telefonovat, neboť pro získání informace o jeho hlášení mu stačí přihlášení na webový helpdesk. Pro nový webový helpdesk jsme využili technologii ASP.NET a jako úložiště dat databázi Oracle.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace