Novinky

Minulý a předminulý týden hostila CCA dva mladé a velmi šikovné praktikanty ze Střední školy informatiky a finančních služeb.
Masivně posilujeme a tak potřebujeme další a další pomocné ruce. V tuto chvíli máme téměř kompletní týmy, ale u jednoho nám chybí vedoucí projektu. 

Reference

140.jpg
143.jpeg
138.jpg
141.jpg

Nový helpdesk - lepší služby pro naše zákazníky

14.01.2014

Na sklonku roku 2013 naše společnost spustila nový helpdesk pro své zákazníky. Jedná se o vylepšenou verzi nástroje pro interaktivní komunikaci se zákazníkem, která poskytuje kvalitní informovanost zákazníka o stavu zpracování jeho hlášení. Hlavním přínosem nového helpdesku je možnost komunikovat s řešiteli zákaznických hlášení pouze prostřednictvím webových stránek

Tento nový způsob komunikace umožňuje rychlý přístup k informacím; zákazník nemusí posílat e-maily ani telefonovat, neboť pro získání informace o jeho hlášení mu stačí přihlášení na webový helpdesk. Pro nový webový helpdesk jsme využili technologii ASP.NET a jako úložiště dat databázi Oracle.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace