Novinky

CCA Group zajišťuje službu "Pověřenec pro ochranu osobních údajů"
Letní Take Off 2018 v obci Doksy u Máchova jezera
16. ročník IT konference TechEd-DevCon 2018

Reference

140.jpg
143.jpeg
138.jpg
141.jpg

Nový helpdesk - lepší služby pro naše zákazníky

14.01.2014

Na sklonku roku 2013 naše společnost spustila nový helpdesk pro své zákazníky. Jedná se o vylepšenou verzi nástroje pro interaktivní komunikaci se zákazníkem, která poskytuje kvalitní informovanost zákazníka o stavu zpracování jeho hlášení. Hlavním přínosem nového helpdesku je možnost komunikovat s řešiteli zákaznických hlášení pouze prostřednictvím webových stránek

Tento nový způsob komunikace umožňuje rychlý přístup k informacím; zákazník nemusí posílat e-maily ani telefonovat, neboť pro získání informace o jeho hlášení mu stačí přihlášení na webový helpdesk. Pro nový webový helpdesk jsme využili technologii ASP.NET a jako úložiště dat databázi Oracle.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace