Novinky

Fotografie z plesu Nadace 700 let města Plzně. Ocenění přebírá Ing. Jiří Laciga, předseda představenstva CCA Group a. s. Cenu předává 1. náměstek…
Sladkoslaná odměna přišla poštou naší kolegyni Kateřině Bártové za výborně vyřízené hlášení od zákazníka z Krajského soudu v Ostravě. Pochvala vždy…
23. Veletrh pracovních příležitostí při ZČU v Plzni

Reference

140.jpg
143.jpeg
138.jpg
141.jpg

Nový helpdesk - lepší služby pro naše zákazníky

14.01.2014 CCA

Na sklonku roku 2013 naše společnost spustila nový helpdesk pro své zákazníky. Jedná se o vylepšenou verzi nástroje pro interaktivní komunikaci se zákazníkem, která poskytuje kvalitní informovanost zákazníka o stavu zpracování jeho hlášení. Hlavním přínosem nového helpdesku je možnost komunikovat s řešiteli zákaznických hlášení pouze prostřednictvím webových stránek

Tento nový způsob komunikace umožňuje rychlý přístup k informacím; zákazník nemusí posílat e-maily ani telefonovat, neboť pro získání informace o jeho hlášení mu stačí přihlášení na webový helpdesk. Pro nový webový helpdesk jsme využili technologii ASP.NET a jako úložiště dat databázi Oracle.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace