Novinky

Reference

Evidence a správa smluv

Řešení evidence a správy smluv se zaměřuje na kompletní smluvní proces od vytvoření návrhu smlouvy a jeho připomínkování, přes bezpečné a dlouhodobé uložení, až po přístup ke smlouvám pouze pro oprávněné osoby a notifikační mechanismy.


Proč elektronickou evidenci a správu smluv?

Každá firma dnes uzavírá mnoho typů smluv. Tyto smlouvy jsou často různého druhu, od mnoha dodavatelů a obsahují i citlivé informace. V případě velkého množství těchto smluv není jednoduché získat ucelený přehled o všech smlouvách, jejich dodatcích a termínech. Využitím elektronického systému sjednotíte úložiště všech smluv, výrazně vylepšíte vyhledávání ve smlouvách a v neposlední řadě budete pravidelně upozorňováni na konce platnosti smlouvy.


Popis řešení

Základem řešení je kvalitně zpracovaný mechanismus řízení přístupových práv a to zejména v těchto úrovních:

  • Přístup podle typu obsahu/typu dokumentu
  • Přístup podle zvolené hierarchie/organizační struktury
  • Přístup na daný dokument - vyjmenované osoby nebo skupiny oso

V případě potřeby je možné řešit bezpečnost práce s dokumenty jako je např. omezení kopírování, omezení možnosti tisku, přístup pouze na omezenou dobu a další.


Vlastnosti

  • Vytvoření návrhu smlouvy dle předem dané šablony
  • Workflow připomínkovacího a schvalovacího procesu smluv
  • Elektronizace (skenování) listinných smluv
  • Vytěžování dat pomocí OCR a jejich validace vůči provozním databázím
  • Bezpečné úložiště veškerých dokumentů
  • Možnost interního schvalování smluv
  • Detailní řízení přístupových práv
  • Jednoduché a rychlé vyhledávání smluv včetně fulltextového vyhledávání
  • Široké notifikační mechanismy – sledování platnosti smlouvy a další
  • Jednoduchá instalace a konfigurace řešení


Technologie

Při implementaci řešení pro evidenci a správu smluv probíhá v první fázi analýza a následně na základě konkrétních požadavků, rozsahu a podmínek u zákazníka navrhneme konkrétní technologie, které budou s ohledem na danou situaci nejvhodnější. Při návrhu pracujeme pouze s ověřenými produkty, které mají ty nejlepší reference (Microsoft SharePoint 2010, Oracle WebCenter, Nintex atd.).


Přednosti

  • Zajistíte používání aktuálně platných šablon pro nové smlouvy
  • Zrychlíte a zefektivníte připomínkovací proces ke smlouvám
  • Bezpečné uložení smluv, smlouvy se dostanou do rukou pouze oprávněným osobám
  • Zrychlíte dohledání smluv
  • Nezapomenete na žádné důležité termíny a vyhnete se tak případným sankcím
  • Sjednotíte práci se smlouvami


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace